Hogyan rendelhetek?
Ázsiai országok konyhájának ízeit fúzionálja a londoni Inamo Étterem, melynek vonzerejét minden bizonnyal finom ételeken kívül a nem mindennapi rendelésfelvétel is adja. Néhány éve a betérők már nem a pincérnél rendelik meg a betevőt, hanem maguk választanak az asztalba beépített E-Table interaktív felületen. Az étterem vendégeinek tetszik ez a lehetőség, de nálunk is alkalmazható lenne?
„Ez a fajta ital és ételválasztás teljesen megöli a személyes kontaktust a vendég és a pincér között. A felszolgáló nem tudja ellátni értékesítési feladatait, ami a vendéglátóhely üzleti érdekeit is csorbíthatja.” – mondja Kerezsi József a Régi Posta étterem felszolgálója. „Remek dolog az, hogy a vendég láthatja az ételek képét, de egyéb információt nem kap a fogásról, hozzáillő italt sem biztos, hogy tud választani.”- folytatja.
A pincérekkel történt interjúk során, majd’ mindegyik felszolgáló munkájának lényeges, hanem a legfontosabb momentumának tartja a vendéggel való harmonikus kapcsolat kialakítását, annak érdekében, hogy a kedves vendég hangulatának és ízlésének megfelelően tudjon választani, majd fogyasztani. De hogyan valósulhat ez meg egy olyan szituációban, ahol a két fél csak az étel, ital felszolgálásakor találkozik? Azt gondolom, hogy egy étterembe kulináris élvezetek elnyerése végett is megyünk, nemcsak „leemeljük a polcról” az ételt. Önök hogy vélekednek?
(2013-01-08)
-eSBé-
kapcsolódó cikkek
- Paleósok és a koktélok
- Mire iszunk március 17-én a Pálmában?
- Boldog Nőnapot!
- Ezekért a falatokért érdemes kimozdulni
- Bőséges lakmározás a Honfoglaló étteremben
- Valentin-nap és Torkos Csütörtök a Barabás étteremben
- Helló Február!
- Melengető teák
- Itt a nagy falatozások időszaka – kóstoljon a Régi Vigadóban
- A múlt és a jelen találkozása a Malom Étterem és Hotelben