Hogyan rendelhetek?

Ázsiai országok konyhájának ízeit fúzionálja a londoni Inamo Étterem, melynek vonzerejét minden bizonnyal finom ételeken kívül a nem mindennapi rendelésfelvétel is adja. Néhány éve a betérők már nem a pincérnél rendelik meg a betevőt, hanem maguk választanak az asztalba beépített E-Table interaktív felületen.  Az étterem vendégeinek tetszik ez a lehetőség, de nálunk is alkalmazható lenne?

 

 

„Ez a fajta ital és ételválasztás teljesen megöli a személyes kontaktust a vendég és a pincér között. A felszolgáló nem tudja ellátni értékesítési feladatait, ami a vendéglátóhely üzleti érdekeit is csorbíthatja.” – mondja Kerezsi József a Régi Posta étterem felszolgálója. „Remek dolog az, hogy a vendég láthatja az ételek képét, de egyéb információt nem kap a fogásról, hozzáillő italt sem biztos, hogy tud választani.”- folytatja.

 

 

A pincérekkel történt interjúk során, majd’ mindegyik felszolgáló munkájának lényeges, hanem a legfontosabb momentumának tartja a vendéggel való harmonikus kapcsolat kialakítását, annak érdekében, hogy a kedves vendég hangulatának és ízlésének megfelelően tudjon választani, majd fogyasztani. De hogyan valósulhat ez meg egy olyan szituációban, ahol a két fél csak az étel, ital felszolgálásakor találkozik? Azt gondolom, hogy egy étterembe kulináris élvezetek elnyerése végett is megyünk, nemcsak „leemeljük a polcról” az ételt. Önök hogy vélekednek?

 

(2013-01-08)

-eSBé-


kapcsolódó cikkek

BEJELENTKEZÉS

E-mail cím
Jelszó
  Emlékezz rám!
Házhozszállító éttermek:
© 2011 debreceniettermek.hu
Real Time Analytics